[python] python + XMLRPC/SOAP/REST

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Pondělí Leden 18 12:23:46 CET 2010

S XML-RPC mam jediny problem - neni v nem zadna reprezentace None.
A neni zrovna extreme rychly. Na hruby vykon je lepsi FastRPC,
ale nelibi se mi jeho rozhrani - ma vlastni zbytecnou a nesikovnou
implementaci booleanu a datetime.
Co se implementacnich zkusenosti tyce, doporucuji mit ve volani nejaky
slovnik s "atributy" - protoze nezalezi na poradi rozsiruje se to snaz nez
argumenty funkce.

Tomas Pelka (sobota 16 Leden 2010 10:58:14):