[python] file type v python3

slush slush na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 15 11:41:23 CEST 2010

2010/7/15 Petr Přikryl <prikryl na atlas.cz>:
> t = open('blabla.txt', 'a+', buffering=0)
> t.write("Lorem ipsum dolor sit amet")
> ## t.seek(0)
> print t.read()
> t.close()
>
> Poznámka: Pro otvírání souboru by se měla používat funkce
> open() a ne file(). V Python 3 file() neexistuje.

Diky za zajimavy postreh, o absenci file() v python3 jsem netusil.
Vzhledem k tomu, ze me dopredna kompatibilita zajima to budu muset
resit. Jak lze v python3 resit nasledujici konstrukci?

class test(file):
    def test(self):
            return 'test'

g = test('pokus.txt', 'w')

Mym cilem je vytvorit objekt, ktery dokaze dedit po libovolnem
file-like objektu, ktery pouziva jako vlastni cache. Dedicnost resim
dynamicky pouzitim type() a definovanim noveho typu v runtime. Zni to
na prvni pohled trochu desive, ale myslim, ze pro to mam rozumne
duvody. Abych toho ale dosahnul, potrebuji znat typ nebo classu
standardniho souboru. Instance objektu nad otevrenym souborem mi
pochopitelne nestaci.

Diky,
Marek