[python] Buffer overflow na Win7?

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Čtvrtek Červenec 15 15:27:33 CEST 2010

2010/7/15 slush <slush na centrum.cz>:

> Bohuzel, mmap resi pouze fyzicky pristup k disku, nejde pouzit pro
> libovolny file-like object. Podporu pro velmi velke diskove soubory
> (jako specialni pripad) pres mmap planuji do dalsi verze, kazdopadne
> musim to nejdriv vyresit obecne tak, aby slo zapisovat/cist/seekovat s
> cimkoliv, co implementuje read/write/seek/close metody...

To dobrý přístup. Např. některé filesystémy implemetované přes FUSE
mmap neumějí. Vývojář někdy ani nemá představu, za jakých situací a na
jaké konfiguraci bude jeho program kdo používat :-) Akorát zase tak
velkých souborů přes mmap si na 32bitových platfomách neužijete, pokud
je chcete mapovat celé :-)

> Kazdopadne s vasi pomoci jsem to zda se vyresil, pokazde, kdyz budu
> chtit seekovat a predtim jsem zapisoval, zavolam flush(). Podle
> hrubych testu to vypada, ze to funguje na Linuxu i Windows bez
> problemu. Ted se jeste hrozim, na co prijdu, az to pustim pod Macem
> ;-).

Mac OS X je samozřejmě v pohodě (je to Unix). Co funguje na Linuxu a
nepoužívá speciality linuxového kernelu, by mělo fungovat i tam.

> Marek

Petr Messner