[python] Python a Windows Mobile letos

Radek Holý radekholypublic na gmail.com
Neděle Červenec 18 00:14:53 CEST 2010

Ahoj,
ještě mě napadlo, zda by se pro běh Python aplikace na Windows Mobile
nedalo použít PyPy. Že by se ta RPython aplikace přeložila do C (nebo
Java Bytecode, nebo CLI) a z C by se to přeložilo pro Windows
Mobile...
Tam pak ale asi narážím na to, že nebudu mít k dispozici GUI knihovnu
přeložitelnou PyPy. Nevíte, jestli taková existuje? Nejlépe QT, ale co
alespoň ten Tkinter? Nebo WxWidgets?
Díky moc, Radek