[python] Třída, která vytvoří instanci jen pokud tam už není instance se stejnými parametry

Juda Kaleta juda.kaleta na gmail.com
Čtvrtek Červenec 22 14:59:23 CEST 2010

Vhodné by bylo mít na vytváření těchto objektů nějakou továrničku - ta
by obsahovala slovník s již vytvořeními instancemi ({'pes':...,
'hroch':...}). Při volání metody k vytvoření nového objektu by se kouklo
do slovníku, pokud by tam již objekt s tímto klíčem byl, vrátil by se
ten, pokud ne, vytvořil by se nový objekt.

Juda Kaleta

E-mail: juda.kaleta na gmail.com
Jabber: yetty na jabber.cz