[python] získání dat formuláře z HTML source ; odeslání dat (POST)

Michal Molhanec mol-python na seznam.cz
Neděle Červen 13 20:54:05 CEST 2010

(omlouvám se, pokud vám tento email přišel dvakrát)

Dne Ne 13. června 2010 09:37:49 petrofF napsal(a):
> Jak ze zdrojového textu ( = content ) získat seznam parametrů + hodnot
> formuláře ? (ve standardní knihovně jsem vhodný modul nenašel)

Tohle se většinou řeší prostě regexem, kterým si ze stránky vytáhneš, co
potřebuješ.
Jinak, co se týče parsování HTML:
ve standardní knihovně je HTMLParser
http://docs.python.org/library/htmlparser.html
Jinak na parsování HTML existuje např. BeautifulSoup
http://www.py.cz/BeautifulSoup
nebo html5lib
http://code.google.com/p/html5lib/
Pokud je to XHTML, tak lze samozřejmě použít XML parser.

> B. Odeslání POST requestu s daty
> Zde si nejsem jistý, který header Set-Cookie použít (jsou dva)

Nevím, na co přesně se ptáš, možná ti pomůže: