[python] získání dat formuláře z HTML source ; odeslání dat (POST)

Ctibor.Plasek Ctibor.Plasek na seznam.cz
Úterý Červen 15 09:25:04 CEST 2010

Ahoj.
Chtěl jsem si nainstalovat BeautifelSoup příkazem
"python setup.py install" resp. "setup.py install"
a ať dělám cokoliv, vždycky mi to skončí na
"error: no commands supplied"
Můžete mi poradit, co dělám špatně?

Děkuji Ctibor