[python] micro-dev

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Úterý Červen 22 19:38:10 CEST 2010

Jiste, jde to spustit ve virtualu bez sitovky, ale pokud nemam nejakou
specialni potrebu pouzit zrovna tohle IDE, tak mi to za tu "namahu"
nestoji :)

   Jirka

P.S. Na 99% to berez pod rootem nepotrebuje, jenom autor zjistil, ze
kdyz to spusti pod rootem, tak to nehazi tu divnou chybu, ktere
nerozumi :) Tak to obcas byva...