[python] py2exe

Jan Bednařík jan.bednarik na gmail.com
Pátek Březen 5 18:13:01 CET 2010

Pythonní knihovny připoj ke svému projektu. Stačí aby byly v nějakém
adresáři, který přidáš na začátek sys.path Například pokud máš knihovny v
podadresáři (oproti spouštěcímu skriptu) pojmenovaném 'lib', udělej na
začátku:

import os.path
os.path.insert(0, os.path.abspath('lib'))

a poté je můžeš bez problémů importovat.

Ale stejně jako u interpretru Pythonu platí, že pokud se jedná o nějakou
běžnou knihovnu (PyGTK apod.), je lepší ji nainstalovat do systému (do
site-packages) a stejně tak potřebný podpůrný software (např. GTK+ pro chod
PyGTK). Na první pohled se to možná nezdá, ale ve Windows není běžné, aby
každý program obsahoval všechno co potřebuje k chodu (např. .NET).

Honza