[python] dokumentace k novejsim rysum jazyka

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Pondělí Březen 8 10:05:20 CET 2010

> Který nový rys pythonu od verze 2.0 vám přijde zajímavý, případně
> užitečný? (iterátory, generátory, dekorátory, atd.)

 Vsechny zminene, k tomu jeste mnoziny ( set() ) a par internich veci.
Ale mne drzi u Pythonu dve zakladni veci:
 - vyborna citelnost ciziho kodu diky kontroverznimu odsazovani
 - obrovsky rozsah externich modulu a funkci, ktere jsou dostupne. Pro
mne od nizkourovnovych veci na siti (scapy, impacket, dpkt, dnet) pres
kompletni sitove frameworky (twisted) az po webove frameworky (Django
apod.)

  Zminuju to jenom proto, ze ve svetle techto dvou velkych vyhod me
jednotlive "nelogicnosti" jazyka nechavaji chadnym. Nelibi se mi treba
 ''.join(neco), ale jsem ochotny si na to zvyknout, beru to jako dan
za pohodli v ostatnich vecech.

  Jirka

P.S. Doporucuju k precteni: http://python-history.blogspot.com/