[python] xlrd a py2exe - solved

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Pondělí Březen 8 11:10:37 CET 2010

Zdravím kolegové Pythonýři,
problém měl vcelku zajímavé rozuzlení. Původně jsem xlrd a xlwt
nainstaloval pomocí exe instalátorů, které jsem našel na jejich webu. To
nebylo asi šťastné řešení.
Zkusil jsem přidat jeden řádek pod import xlrd:

#! /usr/bin/python
# -*- coding: utf-8 -*-
import xlrd
print xlrd.__file__

A problém vyplaval v celé kráse. Dokud jsem pouštěl program klasicky z
konzole ("c:\python26\python.exe frmMain.py") vypsal cestu k xlrd. Když
jsem jej "zkompiloval" pomocí py2exe, nebyla vypsána žádná cesta.
Zkusil jsem tedy přeinstalovat (klasický Win postup) xlrd, ale tentokrát
jsem použil zdrojový balík a spustil z něj setup.py. Vše funguje, jak má.
Jen je mi na tom divné, že při spouštění z konzole vše fungovalo a po
"kompilaci" ani omylem.

MaReK