[python] dokumentace k novejsim rysum jazyka

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Pondělí Březen 8 12:09:01 CET 2010

Takova implementace by vyzadovala predem znat a pripravit potencialne veliky
strom objektu.
Jednodussi je vytvorit si proxy objekt ktery z pretizeneho __getattr__() vraci
vlastni instance do kterych postupne zaznamenava "cestu" a nakonec z
__call__() specifikovanou funkci skutecne zavola.
Mezi nami, v pripade XMLRPC mi to prijde jako spousta zbytecne prace jen kvuli
tomu, ze tecka je v pythonu specialni znak.

David Rohleder (pondělí 08 Březen 2010 11:51:08):