[python] py2exe

vepro p.zlamal na gmail.com
Čtvrtek Březen 18 11:07:32 CET 2010

Problem jsem uspesne vyresil a binarku je spustitelna snad jiz nezavisle
na nainstalovanem softwaru. Pro celistvost posilam reseni problemu:

Jiz jsem nevedel jak dal a tak jsem nainstaloval Microsoft Visual Studio
2008 (VS) v plnotucne verzi jako 30 denni trial. Spustil svou pythoni
binarku, ktera zacala fungovat. Bylo tedy jasne, ze chybely knihovny
zavlecene prave VS, ktere Express verze (ta byla nainstalovana jiz
drive) nezavlekla. Od toho jsem se odpichl, zkopiroval slozku s VS a
posleze odinstaloval. Ujistil jsem se, ze binarka opet nefunguje a zacal
zkouset pridavat knihovny ze zkopirovane slozky VS. Resenim bylo do dir
s binarkou nakopirovat 4 soubory ze slozky:
Microsoft Visual Studio
9/VC/redist/Debug_NonRedist/amd64/Microsoft.VC90.DebugCRT/
manifest
msvcm90d.dll
msvcp90d.dll
msvcr90d.dll

Po tomto zasahu se binarka jiz spustila korektne. Mam vsak takove
tuseni, ze jiz drive jsem tyto knihovny zkousel dohravat (avsak nebyly
zkopirovane z VS ale nekde ze systemu ci z netu) a bezuspechu. Snad to v
budoucnu nekomu pomuze.

Vepro