[python] nevznik objektu

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Březen 18 23:09:13 CET 2010

azurIt píše v Čt 18. 03. 2010 v 23:02 +0100:

> S tymto taktiez nesuhlasim :) Pri normalnom a korektnom behu aplikacie by vynimky takmer vobec nemali nastavat. Mam skor pocit, ze celu problematiku vynimiek chapes trochu nespravne. Priklad s tym tvojim objektom a kontrolou IP:

> [...]

Nemyslím si, že bych měl zajišťovat, aby do objektu vstoupil už správný
typ a hodnota. Naopak, všechno by si mohl ošetřit až objekt uvnitř. V
případě, že by vstupní data nevyhovovala, tak by se mohla vrátit místo
objektu hodnota None a bylo by to. Nemusím nikde zdvojovat kontroly
správnosti, atd.

S tím goto jsem to myslel spíš tak, že nepoužití výjimek vede na příliš
hluboké zanořování, protože musíš ošetřovat hromadu chybových stavů, tj.
spousta if.

D.