[python] "list comprehension" -- prozatimni zaver

Koumes21 koumes21 na gmail.com
Sobota Březen 27 09:30:05 CET 2010

Nazdar,

zrovna mě taky jedna možnost napadla, ale sám nevím, jak je dobrá.
Posuďte, prosím, sami. Já navrhuji překládat "list comprehension" jako
"zrychlený zápis seznamu", "zestručněný zápis seznamu" nebo "stručná
notace tvorby seznamu", případně některou kombinaci předchozích
spojení.

Mimochodem, ačkoliv spojení "stručná notace tvorby seznamu" vypadá,
jako že je moc dlouhé, je ve skutečnosti o dvě slabiky kratší než
"generátorová notace seznamu".

k21