[python] "list comprehension" -- prozatimni zaver

Pavel Kosina geon na post.cz
Pondělí Březen 29 14:06:09 CEST 2010

RMiklos na pss.sk napsal(a), dne 29.3.2010 13:50:
> Ja by som preto "list comprehension" neprekladal, [...]
>
> Ja som kedysi tomu co je "list comprehension" tiez nerozumel a pamatam
> si, ze prave Vy ste mi to pred par rokmi vysvetlil v tejto konferencii
> nejakym podobnym sposobom :-)

Právě že toto je nevýhoda. Je lepší, když slovo nebo slovní spojení
dávají alespon nějaký nástin samostatného pochopení v daném jazyce. Nebo
se vám pak taky bude stát, že se oborový jazyk stane snůškou
cizojazyčných názvů. Bude to pak vypadat děsně složitě, lidé budou
vnímat obor jako něco velmi  nepřístupného. A to je přesný opak toho, o
co jde, že?

--
geon
Pavel Kosina