[python] OT: Překlad Dive Into Python 3 -- názory

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Čtvrtek Květen 20 09:17:58 CEST 2010

Pavel Kosina

>Mě se akorát nelíbí to proporcionální písmo a zbytečné mezery
>mezi řádky u kodu. A tady si myslím by stačila uprava css.
>Ale možná, že to špatně chápu .....

Proporcionálního písma si nejsem vědom. Já tam vidím
neproporcionální. To je ale detail.

Problém podle mého spočívá spíš v tom, že ve vytištěném
PDF (udělaném natvrdo z HTML) se nedá orientovat.
Místo hypertextového odkazu tam není žádná náhrada
(odkaz na stránku, vypsané URL...)

P.