[python] OT: Překlad Dive Into Python 3 -- názory

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Čtvrtek Květen 20 09:52:02 CEST 2010

David Rohleder

>Osobně jsem určitě za normální vysázení v něčem typografickém.
>
>CZ.NIC už vydal IPv6 od Pavla Satrapy a ta kniha je dost dobře vysázená.
>Nicméně Pavel to patrně sázel sám, mám pocit, že spíš v nějakém
>docbooku, ale nejsem si úplně jistý. Asi by stálo za to, se zeptat, jak
>to teda vlastně dělali.

Nejsem z CZ.NIC v přímém kontaktu. Vím jen, že to po Českých
překladech chtěli ve Wordu, "aby to jejich grafik jen trochu upravil...".
Domyslete si to sami ;)

Pokud tam někdo máte známé, poptejte se, navrhněte...

P.