[python] Python

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Pondělí Listopad 1 13:57:35 CET 2010

Pro zacatek bych odporucil
- naucit se html a zaklady css
- naucit se aspon zaklady pouzitych sitovych protokolu - ip a http
To je zaklad "webovych stranek". Holy zaklad statickych, nehybnych sranek.
Slozitejsi veci se resi bud programovanim na strane klienta v Javascriptu,
nebo na strane serveru v nejakem silnejsim programovacim jazyce.
Python je uzitecny pouze v poslednim pripade, na serveru. Je tedy jen jedna z
vrstev pomerne sloziteho prostredi. Rozhodne to neni dobry zpusob jak se ucit
programovat v neznamem jazyce.
Pokud/az ti nebude stacit Javascript, muzu python klidne doporucit jako dobry
jazyk pro zacatecnika, ale NE na webu. Lepsi je zacit s jednoduchymi
konzolovymi aplikacemi kde nemusis resit kodovani, prenosove protokoly,
bezstavovost, vlaknovani a podobne webove radosti.

Eclipse je vyvojove prostredi, v podstate prerostly textovy editor - velmi
mocny, ale taky slozity. Pokud nechces psat v Jave nebo C++ radeji se mu
vyhni. Porid nejaky jednoduchy textovy editor - pspad, jedit nebo neco
podobneho  - dulezite je aby to bylo prehledne a pohodlne. Staticke stranky
jde ladit rovnou v prohlizeci, nic vic neni potreba.
A ano - v eclipsech jsou uz hotove sablony webovych aplikaci, ale bez znalosti
toho co jsem psal vyse jsou k nicemu.

Peter Beňa (Friday 29 October 2010 01:03:17):