[python] Stopky

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Pátek Říjen 22 14:57:16 CEST 2010

> potreboval by som poradiť. Mám program v ktorom je nekonečný cyklus.
> Tento cyklus stale caka na vstup od uzivatela. Potreboval by som to
> spraviť tak že by stále čakal na ten vstup ale zároveň by aj
> kontroloval čas a ak by užívateľ nič nezadal po 5minútach by sa
> vypol.

Ahoj,

  tady hodne zalezi na platforme, ale zkus se podivat na moduly signal
(funguje hlavne na UNIXu) a event (ten se obvykle musi doinstalovat) -
oba maji funkci timeout() ktera by te mohla zajimat :)

  Pokud je nebudes moci pouzit (hlavne ten event je trochu slozitejsi
na nauceni), tak budes muset upravit to cekani na vstup od uzivatele a
udelat si vlastni smycku s kontrolou casu.

   Jirka