[python] vzájemná definice

Visgean Skeloru visgean na gmail.com
Středa Říjen 27 16:35:25 CEST 2010

Eh, sorry za blbě položený dotaz, v kódu jsem s tím problémy neměl, to že
stačí umáznout jednu závislost mi došlo, zajímalo mě to z principu, jak
postupovat když taková situace nastane a je nezjednodušitelná a jsem rád že
i tohle má django vyřešené. K to stylistice: to je fakt, ono ostatně mi to
jinak dělá stejně problémy.

btw: student samozřejmě nemůže být ve více třídách (ročnících)... Celý
projekt jsem začal psát abych se pořádně naučil dělat databazové modely atp.
Ale jak tak koukám tak to bude i docela zahul na angličtinu (hledat správné
pojmy).