[python] Hladame novych kolegov

Rastislav Turek diskusie na gmail.com
Pondělí Duben 18 10:26:18 CEST 2011

Ahojte,

do naseho timu hladame dalsich sikovnych ludi, ktori sa budu spolu s
nami podielat na tvorbe noveho projektu (kto chce startupu)
www.synopsi.tv. Nerobime klientske weby, pracujeme len na svojom a
stale sa rozrastame.

Aj ked sme len startup, sme dostatocne backupnuti od investorov, takze
vieme ponuknut adekvatne peniaze za vas cas. Hladame full time
spolupracovnikov do Bratislavy (full time vsak neznamena od 9am - 5pm,
ale ze pracujete hlavne u nas, no odkial chcete a kedy chcete).

Kazdy tyzden robime spolocne akcie, ako Movie a Poker nights.
Mame pekne priestory v Ruzinove http://www.turek.co/nase-nove-kancelarie

Ak budete mat niekto zaujem, ozvite sa mi na job na synopsi.tv a poslite
co to o sebe.

PS: ak som niekoho svojim mailom urazil, alebo nahneval,
vopred sa ospravedlnujem.

Dik,
Rastislav Turek