[python] Vytvoreni obrazovky

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Pondělí Duben 18 14:01:45 CEST 2011

Ahoj,

příkaz clear jen pošle na výstup speciální sekvenci, které tvůj
terminál porozumí a smaže se:

$ clear | hd
00000000  1b 5b 48 1b 5b 32 4a                              |.[H.[2J|
00000007

Takže v Pythonu můžeš udělat to samé:

print "\x1b[H\x1b[2J"

Akorát ta speciální sekvence se může lišit podle typu terminálu - tomu
už ale moc nerozumím, jde spíš o historické souvislosti.

Nebo si ten příkaz clear můžeš spustit přímo z Pythonu:

os.system('clear')

PM