[python] Nastavení default kódování print-u (je?t? jednou)

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Úterý Duben 19 17:15:55 CEST 2011

1) O verzi pythonu nerozhoduji já, ale
tvůrci knihoven typu pymssql aj.

2) Ani když nepoužiju string, ale unicode
tak se problém neodstraní, chybová hláška není kompletní:

#!/usr/bin/python
# -*- coding: utf-8 -*-

import sys
import codecs

sys.stderr = codecs.getwriter('cp852')(sys.stderr)

print u"ššš %s" % ()