[python] Vytvoreni obrazovky

Visgean Skeloru visgean na gmail.com
Úterý Duben 19 22:37:43 CEST 2011

Ehm, když už jsme u té práce s terminálem, zná někdo nějaký modul na
vytváření oken v terminálu? Mám na mysli něco lehce použitelného, vím že je
tu urwid a ty curses ale obojí mi to přijde dost neohrabané. Asi
nejpoužitelnější mi přijde python-dialog ale ten zase neposkytuje moc věcí a
vypadá to že projekt už je dost dlouho bez vývoje (ale stále funkční)...