[python] problém s GTK jazykom pod win

miamia peterirbizon na gmail.com
Čtvrtek Srpen 11 13:29:54 CEST 2011

Dobrý deň,
prosím Vás, mám takýto problém s gtk jazykom v pygtk. Vždy, keď
spustím programček (či už ako .py alebo skompilovaný s py2exe), tak
všetky gtk prvky (buttony) sú po slovenksy (podľa windowsu) - skrátka
vždy je ten jazyk podľa jazyka windowsu. Ja by som ale chcel, aby
niekde na vrchu .py súboru som mohol nadefinovať,, ktorý jazyk sa má
použiť (napr. sk, en, de, atď). ale toto mi nefunguje. skúšal som
nastaviť locals cez skript, ale furt nič nefunguje, ani toto:

import os os.environ['LANGUAGE'] = 'en_US'  #tried en_UK as well
os.environ['LANG'] = 'en_US'
os.putenv('en_US', 'LANG')
import locale
locale.setlocale(locale.LC_ALL, 'English_United Kingdom.1252' )

jediné čo ide je, keď urobím cmd súbor s týmto:
set LANG=en_US
something.exe
ale toto je neprijateľné riešenie, ja to potrebujem definovať priamo v
skripte. čo s tým je zle?