[python] Q&A server zaměřený na Python

Vlastimil Slinták vasco.vls na gmail.com
Sobota Únor 19 11:44:22 CET 2011

Zdravím,

tento projekt rozhodně vítám, často se v Pythonu na něčem zaseknu a nevím kam jít pro inspiraci.

Měl bych jednu připomínku - vzhled pro mobilní telefony a jiná zařízení s malým displejem. Vím, že v této fázi to není priorita, ale určitě se to hodí. Projížděl jsem web v tramvaji a moc pohodlné to nebylo.

S pozdravem,
Vlastimil S.