[python] Zpracování textu, kterej obsahuje zpětná lomítka

MICHÁLEK Jan Mgr. Michalek.Jan na uhul.cz
Pondělí Únor 28 09:40:58 CET 2011

Ahojte

Mám výše zmíněnej problém, zpracovávám text, kterej obsahuje zpětný lomítka a jde mi o to, ze python to vnima jako escape a ja nevim jak to osetrit.

Text je semicolon separated, textový položky jsou v uvozovkách, takže, když mám ...;'\'; tak mě to celej program pobourá. Nemáte někdo nějakou fintu jak to udělat?? Nejlepší by bylo, kdybych ten řádek hned po načtení oescapoval, na to by něco mohlo bejt. Když to ale zkoušim pomocí replace, tak mi to nevošetří ty místa, kde za tim je něco, co se escapuje (například uvozovka apod.).

Jediný, na co jsem přišel bylo to projet před spuštěním sedem, ale jsou to gigový soubory, trvá to pak moc dlouho.

 Dáte mi někdo dobrej tip??

Díky Je.