[python] hash objektu, kontrola aktuálnosti dat v databázi

azurIt azurit na pobox.sk
Pondělí Červen 20 10:36:45 CEST 2011

>Pokud budu mít nový potenciální objekt databáze (obalený záznam), který má stejný
>hash jako existující objekt databáze, nedělám nic. Pokud má jiný hash,
>musím ho stejně vložit. Proč bych měl pracně zjišťovat, jestli tam takový
>objekt zatím není a teprve pak ho vkládat? Jednodušší je ho tam prostě
>vložit (nahradit případně už existující). Nebo mi nějaká část myšlenky utekla?

Naco ale dookola prepisovat uz existujuce zaznamy ? Nemyslim si, ze jedalne listky sa menia nejako extra casto, skor sa raz vytvoria a mozno raz za pol roka sa v nich nieco upravi.

Mimochodom, vytvaranie hashov by som zrejme naviazal ako trigger pri insert/update:
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.5/en/encryption-functions.html#function_md5