[python] omezeni globalniho slovniku

Visgean Skeloru visgean na gmail.com
Úterý Březen 8 17:52:54 CET 2011

Zdravím, jak přesně je to míněno? py.cz by dle mého potřebovala nový portál,
s články, wiki systémem, lehce přístupným mail archívem a nějakým novodobým
designem... Šel by do toho někdo? Osobně mám velice malé zkušenosti s web
designem ale trochu djanga zvládnu, chtělo by to více lidí... Měl by ještě
někdo zájem přetvořit py.cz (ač nevím jak moc mám pravomoc podobnou možnost
nabízet :) )