[python] py.cz (bylo: Re: omezeni globalniho slovniku)

geon na post.cz geon na post.cz
Úterý Březen 8 19:15:48 CET 2011

Věř mi, že s lidmi jako ViNiL hneš těžko :-) znám to ze své zkušenosti,
když jsem navrhoval změnit tuto konferenci na webovou. Jak rád na to
vzpomínám ;-)

Já pořád vidím py.cz jako wiki, která sice je, ale která není jako wiki
moc chápána. Málokdo se zastaví a věnuje/vrátí kousek znalostí zpátky do
ní. Mě osobně nikdy nezáleželo moc na designu. Systém wiki je asi v malé
profesní komunitě nejlepší řešení, jak nevytvořit web, který hyne s
odchodem nebo s nedostatkem času tvůrců.

Archiv konference snad není problém, jen kdyby se v této pětiletce
podařilo zprovoznit vyhledávání
http://www.py.cz/FrontPage/searchwiki?expr=python ;-) bylo by to fajn.

Když jsem psal "máš možnost.." tak jsem reagoval na větu "opravit
py.cz", tedy opravit nepřesnosti, chybějící věci nebo nevhodné členění,
které tam jistě jsou.

P.

Náhodný citát:
Na čest se ženě sahat nemá.