[python] py.cz (bylo: Re: omezeni globalniho slovniku)

Visgean Skeloru visgean na gmail.com
Středa Březen 9 20:43:48 CET 2011

Ok, já bych ty vlákna spojil.

tu chybu ti to ale hází jen při vyhledávání, ne?

Ne, tu chybu mi to hází na titulní stránce.

Jde mi o to aby py.cz by měli vypadat třeba jako python.org - netvrdím že je
komunita kolem py.cz schopná produkovat takové množství obsahu, nicméně ty
sekce jsou tam velice dobře rozdělený a prostě působí profesionálně, což se
o py.cz říct nedá. Nebo třeba djangoproject.cz ten web je taky slabý odvar
vůči originálu, nicméně furt vypadá pro nováčky přívětivě a když na něj
přijdou hned si řeknou že django je moderní framework atp.. Prostě si myslím
že py.cz lidi co vidí python poprvé odradí, i přesto že třeba svojí funkci
na tutoriály plní...