[python] py.cz (bylo: Re: omezeni globalniho slovniku)

geon na post.cz geon na post.cz
Středa Březen 16 16:58:29 CET 2011

jasně! Ostatně tam již něco je, ale je to ve formě skupiny, která je
dost neužitečná, protože neposílá nové příspěvky na zeď nebo jako zprávy
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=77299759868 .

Jestli máš chuť založ, naplň a udržuj formu "stránka" a dej vědět. Pak
bychom tu skupinu zrušili. Udělám tě tam klidně adminem.

P.