[python] py.cz (bylo: Re: omezeni globalniho slovniku)

geon na post.cz geon na post.cz
Čtvrtek Březen 17 13:46:47 CET 2011

Tomáši a ostatní:

nejsem pro zrušit mail. Jsem pro vyjít vstříc další generaci, která
prostě žije na fb, jako my jsme žili někdo na mailu a někdo na webových
forech. Nepředpokládám, že se tam všichni odsud přihlásí, ale někdo snad
ano. A třeba to ani nevznikne, protože se tu nenajde nikdo, kdo by to
udržoval. Třeba to bude jen další plácnutí do vody, osobně si však
myslím, že ne. Myslím, že to není nic proti ničemu, když to tam bude.
Dneska kluci programují nebo se zajímají již na druhém stupni ZŠ a pokud
najdou alepson trochu podpory na místech, kde jsou jako doma, přispěje v
jejich snaze programování v tom kterém jazyce zvládnout. Pro rozvoj
Pythonu je třeba stále podchycovat a udržovat.

P.