[python] py.cz (bylo: Re: omezeni globalniho slovniku)

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Čtvrtek Březen 17 14:47:10 CET 2011

geon na post.cz (Thursday 17 of March 2011 13:46:47):
> nejsem pro zrušit mail. Jsem pro vyjít vstříc další generaci, která
> prostě žije na fb, jako my jsme žili někdo na mailu a někdo na webových
> forech. Nepředpokládám, že se tam všichni odsud přihlásí, ale někdo snad
Já si na ksichtknihu taky nijak nepotrpím, ale účet mám a klidně bych do toho
šel. Třeba zjistím co na tom všichni vidí :-)
Ostatně, i kdyby tam byla jen viditelně oznámená existence portálu a konfery,
bylo by to plus.

> ano. A třeba to ani nevznikne, protože se tu nenajde nikdo, kdo by to
> udržoval. Třeba to bude jen další plácnutí do vody, osobně si však
> myslím, že ne. Myslím, že to není nic proti ničemu, když to tam bude.
Tak nechoď okolo horké potraviny a založ to. Skalní fanouškové FB budou rádi,
skalní odpůrci nic nenadělají. Internet je svobodná země.
Já preferuji konferu protože mi připadá jako kulturnější forma diskuse,
ale to neznamená že by nebyl prostor pro další, jednodušší a méně formální
kanál. Naopak, už nějakou dobu uvažuji o chatroomu na jabberu nebo irc.
Bůček mě, přiznávám, ani ve snu nenapadl, ale mohl by posloužit stejně.

> Dneska kluci programují nebo se zajímají již na druhém stupni ZŠ a pokud
> najdou alepson trochu podpory na místech, kde jsou jako doma, přispěje v
> jejich snaze programování v tom kterém jazyce zvládnout. Pro rozvoj
> Pythonu je třeba stále podchycovat a udržovat.
Jinak řečeno, s Pascalem je potřeba bojovat na všech frontách :-)