[python] py.cz (bylo: Re: omezeni globalniho slovniku)

Petr Blahos petrblahos na gmail.com
Čtvrtek Březen 17 20:24:04 CET 2011

Já vždycky dlouho váhám, jestli mám vůbec něco psát, pak něco napíšu,
pak si říkám,
že jsem asi neměl.

Takže tahle diskuze vznikla z diskuze o tom, že používat exec na [XXX]
není dobrý
nápad, a padl tam návrh udělat nějaké FAQ, aby se tady věci neomýlaly
pořád dokola.
Já navrhuju do toho FAQ přidat i připomínku, že už probíhaly diskuze o
přeměně fóra
na něco jiného (web, fb), přeměně webových stránek, a nikdy z toho nic
nebylo. Ani
teď z toho nic nebude, protože aby z toho něco bylo, tak by musel
někdo něco dělat.
Ne udělat, ale dělat. Opakovaně, pravidelně, cíleně. Protože, nechte
rozjezd na komunitě
a umře to. (Jako qa.rosti.cz - Nic ve zlém.)

Jo a taky to prosím neberte tak, že se stěžuju, že nikdo nic nebude
dělat, protože
já jsem první v řadě, kdo nebude nic dělat. To je jenom konstatování faktu.

[...]
> Pro rozvoj
> Pythonu je třeba stále podchycovat a udržovat.

Proč? :-) (no flames please. Já jsem trochu víc pro osud. Člověk se
musí postupně
k něčemu dopracovat, a s trochou štěstí to bude to, co mu sedí. S trochou smůly
bude někdo podchycovat a podchytí něco, co tak být nemělo. No nic, zavolám
astrologovi a půjdu spát.)
--
Petr