[python] setřídění položek ve FAT adresáři

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Neděle Březen 20 14:13:54 CET 2011

> Z me zkusenosti nektere mene sofistikovane prehravaci prehravaji
> soubory v tom poradi, v jakem jsou uvedeny v tabulce. Puvodnimu
> tazateli bych doporucil otevrit disk jako binarni soubor (na unixu
> proste otevrit soubor predstavujici dane zarizeni, na windows si matne
> pamatuji, ze slo udelat neco jako open(r'\\.\C:')), nastudovat si, jak
> dany souborovy system funguje, a pak se v nem zacit hrabat. Mozna na
> to existuji knihovny, ale ja o zadnych nevim.

  Neni jednodussi vyrobit .m3u soubor (nebo obdobny ekvivalent) nez si
hrat s filesystemem a treba ho poskodit?  Pristup na raw file system
se novejsim Windows nebude libit. FAT16 neni slozity system, (viz
treba File System Forensic Analysis od Briana Carriera, tam je to
popsano do detailu), ale v pricipu je mi proti srsti hrabat se v
nizkourovnovych datech kvuli poradi prehravanych pisnicek :)

  Jirka