[python] Optimalizace

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Pondělí Květen 2 14:17:28 CEST 2011

Me to napada, ale nejsem ted bohuzel u PC a na mobilu se kod pise spatne.

  Kazdopadne bych zrusil "while True" a test na deleni ctyrmi, udelal
bych si promennou "idx" a z "dat" bych bral [I:i+3], ktere bych pak
poslal funkci, ktera by spocitala dane 32-bitove cislo a

  Pokud by ani to rychlostne nestacilo, zkusil bych ten cyklus dat na
starost necemu z itertools a pripadne to jeste zrychlit pomoci psyco.

  Jirka