[python] ako načíta» tieto údaje z .bin súboru?

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Úterý Květen 10 00:55:34 CEST 2011

Nevím, jestli jsi na správné adrese. Nejspíą jde o data serializovaná z Javy:

 $ file databaze.bin
databaze.bin: Java serialization data, version 5

S tím Python asi moc nepomůľe. Jinak nejspíą se jedná o nějakou
konfiguraci přístupu do databáze Firebird nebo tak něco:

 $ strings databaze.bin
[[Ljava.lang.String;2M
[Ljava.lang.String;
Firebird Localhost Onlyuq