[python] Jak voval externi prikaz a ziskat jeho ouptut

Jakub Vysoky jakub na borka.cz
Čtvrtek Květen 12 16:21:29 CEST 2011

ahoj

> A proč Vám nevyhovuje os.system? (Dělá přesně to co popisujete.) ale když
> Vám to nestačí je tu ještě modul pexpect ( http://www.noah.org/wiki/pexpect
> ).

v docce pisou, jak ho nahradit, tak se tak obcas snazim, ale na
spouste mistech mam stale os.system()

http://docs.python.org/library/subprocess.html#replacing-os-system

nevidim, co presne delas. minimalne chybi zavorky a communicate vraci
i stdout i stderr. uplne presne chces asi tohle:

http://docs.python.org/library/subprocess.html#replacing-bin-sh-shell-backquote

kazdopadne take doufam, ze "ls -la /root" je jenom kratky priklad a
chces to pouzit na neco jineho?:)

drzim palce.