[python] Jak voval externi prikaz a ziskat jeho ouptut

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Pátek Květen 13 10:55:16 CEST 2011

On 13.5.2011 09:57, Stone wrote:
> Jiste prikaz ls -la /root je opravdu jen priklad. Volam svuj wrapper
> ktery me vraci aktualni stav beziciho procesu. Zkusim to tedy z
> os.system(). Asi jsem delal nekde chybu.

Na pozadovane podminky mi sedi i os.popen('ls /etc').read().

Z tebou uvedeneho retezce /root mi vyplyva, ze 1) si koledujes o maler,
kdyz vyvijis pod rootem, 2) jsi v Linuxu, takze stav beziciho procesu pujde
jiste zjistit Pythonem mnohem efektivneji nez spustenim podprocesu. To je
vzdycky pomale a riskantni. Kdybys nam presneji napsal, co tvuj wrapper dela...

--
\//\/\ : Vladimir Macek : http://macek.sandbox.cz : +420 608 978 164