[python] exe s knižnicami = veľký objem dát

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Pátek Květen 20 22:56:24 CEST 2011

> prosím vás, spravil som exe súbor môjho programu (má cca 35Kb) s
> py2exe, no pomocné knižnice majú cca 29MB. python má tak obrovské
> distribúcie ? myslel som si, že by to nemuselo tvoriť tak veľa dát,
> pri tak jednoduchom programe.... dá sa to nejako zmenšiť, aby tam boli
> len naozaj potrebné knižnice? vďaka vopred

  py2exe bali jenom potrebne knihovny (me balicky maji cca 2-3 MB),
ale jestli jsem to z minulych dotazu pochopil spravne, tak pracujes s
GTK+, takze ho tam mas pribalene cele...

  Jirka