[python] exe s knižnicami = veľký objem dát

miamia peterirbizon na gmail.com
Neděle Květen 22 13:05:23 CEST 2011

vďaka za vaše reakcie. urobil som all in one súbor (moj program a
knižnice) s py2exe a nasledne použil upx. výsledok:
pred: 24 823 504 bajtov
po: 23 579 856 bajtov

je mi jasné, že najviac zaberajú knižnice (pygtk, glib, kinterbasdb,
atď), no na druhú stranu, obrovské prachy za visual C++, visualbasic,
sa mi veľmi nechce dávať. otázkou u mňa stále zostáva, aký
programovací jazyk použiť na to, aby výsledné programy fičali na win
(prípadne linux) bez nutnosti kopírovania množstva knižníc (zaberali
čo najmenej miesta a dali sa rýchlo stiahnuť)?