[python] https proxy

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Pondělí Říjen 3 10:41:30 CEST 2011

Dobrý den,
udělal jsem malinký posun:
Automatické načtění proxy (pokud je v registrech) viz:
http://stackoverflow.com/questions/6935796/which-python-module-to-use-to-access-the-proxy-setting-of-windows-7
(funguje i na WinXP).
Ale. Máme na starosti i jednu firmu, kde je proxy nastavena přes
AutoConfigURL. Našel jsem
http://code.google.com/p/pacparser/
a začíná tu trochu problém. Zkoušel jsem demíčko z
http://code.google.com/p/pacparser/wiki/PacFilesInPythonWebclients
pokud jsem do browseru zadal url "proxy.pac", tak jsem si jej v pohode
zobrazil, ale demicko jej nevidi, ale zkusím si jej fetchnout z URL a
uvidím.
MO

Snad tedy existuje cesta, jak alespon ve Windows vydolovat