[python] PyGTK TreeView - změna barvy řádku

Filip Bartmann filbar na centrum.cz
Úterý Září 6 07:37:00 CEST 2011

Ahoj,
dělám si do práce jednoduchý Time Tracker v PyGTK, protože si
potřebujeme zapisovat kolik času jsme strávili nad jednotlivými
projekty a poslední věc, kterou v tomto skriptu potřebuju vyřešit je
změna zabarvení řádku v TreeView(abych poznal, které úkoly mají
spuštěný časovač)

Co jsem našel na netu tak všude se píše něco jenom o přidávání
formátovaných buněk, ale nikde jsem nic nenašel o úpravě formátu již
existujících buněk. Jde to nějak v PyGTK udělat?

Děkuji za radu,
Filip

PS. Až bude ten program/skript hotový tak jej samozřejmě dám ke stažení
na abclinuxu.cz ;)