[python] dotaz na webovou aplikaci v pythonu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Září 30 12:38:03 CEST 2011

Pak zkuste Zope, pod ním se fakt dobře dělá a hlavně když to neuděláte
úmyslně, nejde to hacknout - mám rád věci, které fungují aniž bych se o ně
musel starat. Máte na to pár měsíců, to se na tom projektu pěkně naučíte.

Učte se python a mezitím si občas vyzkoušejjte co vám líp sedne. Doporučuji
ale zope2.10.x, to je mature verze, ikdyž ji najdete na dehonestujícím
old.zope.org, je stále podporována a hlavně, funguje! Zope3 je pro hádající
se akademiky, snažící se přetrumfnout jeden druhého, kdo napíše kód tak, aby
mu ten druhý nerozumněl. Máte na výběr jazyk DTML, nebo TAL, můj názor na
oba je dohledatelný googlem.

Nakonec i ta obsluha databáze lze dělat přímo v pythonu, ukládal jsem takhle
logy squida do MSSQL pomocí sybase (nastavenou sybase kterou přeplácnete
nainstalované rpmka 10 let staré ale spolehlivě jedoucí verze i na dnešních
OS můžu poslat, jiné verze se mi často odpojují - je to uvolněná plná verze,
dnes už na sybase k nedohledání). Funguje i proti mssql2008. Takže ten váš
webserver může opravdu být jeden velký skript.