[python] Dotaz na vi(m)kingy -- podpora pro Python

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Středa Duben 18 09:40:13 CEST 2012

Díky za info. Uložil jsem to do $HOME/.vimrc (tedy pod Windows do %HOME%\.vimrc.

Líbí se mi zvýrazňování koncových mezer. Ale současně se tím přebilo zvýrazňování
syntaxe. Jak to udělat, aby to fungovalo současně?

Petr