[python] literatúra

Martin Stiborský martin.stiborsky na gmail.com
Úterý Duben 24 14:40:06 CEST 2012

Ahoj,
tip na knížku ti nedám, protože žádná "začátečnická" pro Python mě
nenapadá. Všechno co jsem kdy potřeboval jsem našel na internetu.

Z literatury pro pokročilejší jsem si nedávno pořídil "Core Python
Programming" (http://www.amazon.com/Core-Python-Programming-2nd-Edition/dp/0132269937),
ale těžko hodnotit, zatím jsem se do ní pořádně nepustil.

Spíš bych se rád zeptal, proč myslíš, že kniha je lepší? Nic proti
knihám, ale zrovna když se chci učit Python, tak nejspíš sedím u PC,
spuštěný interpreter, google, nějaké pdfko (jako třeba Dive into
Python) a zkouším, hledám, čtu, atd...