[python] literatúra

Marek Nožka marek na tlapicka.net
Úterý Duben 24 15:35:18 CEST 2012

On Tue, 24 Apr 2012 14:46:10 +0200 Filip Muller <filip.muller22 na gmail.com>
wrote to Konference PyCZ <python na py.cz>:

> No to bolo odporúčanie že keď som samouk tak sa naučím viac z kníh ako z
> internetu :) ja som zatial tiež čerpal iba z netu :)

Já jsem jen říkal, že dobrá kniha je někdy lepší než informace
pracně a dlouze hledat na Internetu. To je má zkušenost. Navíc jsem
konzerva s omezenou znalostí angličtiny, co čte raději papír než monitor.
Neříkám, že kniha je lepší než internet ani naopak.

Mně se líbila kniha Python 3
http://knihy.cpress.cz/python-3.html

Zajímavě jistě vypadá "Ponořme se do Python(u) 3"
http://knihy.nic.cz/

http://www.py.cz/TutorialyLiteratura

--
 @ @ @	   Marek Nožka