[python] file.close

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Duben 27 16:14:03 CEST 2012

To snad není pravda!?!
Už jsem doma, takže se nemohu podívat do zdroje,
ale myslím že máte pravdu!

Nicméně: domnívám se že Python sám po sys.exit() uzavře
všechny otevřené soubory a tak uvolní zámky, které by
bránili jejich smazání ve funkci pověšené na atexit.

Ale proč tedy (oper. systém) ječí "Proces nemá
přístup k souboru neboť jej využívá jiný proces:"?

Myslím že problém je v tom že uvolnění zámků trvá windows-ům
nějakou chvíli a požadavek na smazání přijde příliš rychle.

Použil jsem time.sleep(5) před mazání a problémy se zámky
se ztratili.

Nebo máte lepší nápad?

Příští týden budu pokračovat.
Pro tento týden děkuji za reakce!